Dewılux, INTERMOB fuarı'nda ziyaretçilerini ağırladı.
Dewılux, INTERMOB fuarı'nda bu yıl sade ve şık bir stant tasarımıyla yer aldı.
Renklerin mimarideki yerini ortaya koymak için Türkiye’nin önde gelen 12 mimarıyla Renkli DYOLOGLAR’ adı altında bir prodüksiyona imza atan DYO, AURA İstanbul iş birliğiyle her bir mimar ile özel çekimler yaptı. Renklerin psikolojik etkileri, mimari ve kentsel tasarımdaki yerine yönelik soruların yanıtlandığı videolar 23 Eylül tarihinden itibaren sosyal medyada yayınlanmaya başlayacak.
Boya sektörünün öncü şirketi DYO, tasarımlarıyla mekânlara, kentlere anlam katan mimarları ‘Renkli DYOLOGLAR’da buluşturdu. DYO ve AURA İstanbul iş birliğiyle hazırlanan prodüksiyon ile Türkiye’nin önde gelen 12 mimarı, renklerin psikolojik etkileri, mimari ve kentsel tasarımdaki yerini anlattı.
Türk boya sektörünün en köklü markası olan DYO, üzerinde taşıdığı bu sorumluluk ile sektörü ve toplumu aydınlatan projeler içinde de yer alıyor. Renklerin mimarideki öneminin, sanat ve mimarlık disiplinlerinin bakış açısı ile ele alındığı Renkli DYOLOGLAR panelini AURA İstanbul iş birliğiyle gerçekleştiren şirket, son olarak daha da çok kişiye ulaşabilmek için Renkli DYOLOGLAR adı altında dev bir prodüksiyon başlattı.
12 MİMARA ‘RENKLİ’ SORULAR
Söz konusu prodüksiyon çerçevesinde Türkiye’de kendi alanında önde gelen 12 mimarla ayrı ayrı özel çekimler yapıldı; renklerin mimari ve kentsel tasarımdaki yeri, psikolojik etkilerine yönelik onlarca soru soruldu.
Norm Mimarlık’tan Ahmet Tercan, Net Mimarlık’tan Âli Doruk, TeCe Mimarlık’tan Cem İlhan, CM Mimarlık’tan Cem Sorguç, Dilekci Mimarlık’tan Durmuş Dilekçi, Görkem Volkan Design Studio-GVDS’ten Görkem Volkan, Toner Mimarlık’tan Mustafa Toner, Nevzat Sayın Mimarlık Hizmetleri-NSMH’den Nevzat Sayın, Team Fores’ten Serter Karataban, SDB Mimarlık’tan Sibel Dalokay Bozer, BOU Interior & Architecture’dan Şebnem Buhara ve TeCe Mimarlık’tan Tülin Hadi, DYO ve AURA İstanbul’un ‘renkli sorularına’ yanıt verirken ortaya çıkan değerli söyleşilerin videoları hazırlandı.
VİDEOLAR 23 EYLÜL’DEN İTİBAREN YAYINDA
‘Renk mimaride iletişim kurmanın bir yöntemi midir?’, ‘Renk kullanımı bir yapının mimari algısını değiştirebilir mi?’, ‘Ofis ortamında renk kullanımı neden önemlidir?’, ‘İç mekanda renk kullanımının psikolojik etkileri neler olabilir?’, ‘Tasarımlarda renk mimari ile gelişen bir etmen midir, yoksa sonradan eklenen bir unsur mudur?’ ve ‘Renk kendinden başka bir şeyi temsil eder mi?’ gibi soruların yanıtlandığı çekimler her mimarın kendi ofisinde gerçekleştirildi. Ortaya çıkan birbirinden değerli röportajları içeren videoların 23 Eylül 2019 tarihinden itibaren DYO ve AURA İstanbul’un sosyal medya hesapları üzerinden paylaşılması yönündeki tüm hazırlıklar da tamamlandı.